zondag 5 februari 2017

Trias Ecuador: we verzamelden 15 391 euro voor de quinoa-telers

Het is hier even radiostilte geweest, maar we zijn terug in het land.
Ondertussen ben ik al aan het werk, in de routine van het dagelijkse leven en denk ik met veel plezier terug aan onze intense ervaringen in Ecuador.

Voor een uitgebreid verslag wacht ik nog op de foto's van mijn medereizegers maar ik maak jullie al eens benieuwd door dit kort verslagje.

Peter, David en ikzelf zamelden samen 15 391 euro in om de quinoa-telers een duw in de rug te kunnen geven. Dankzij vrienden, familie, zakenpartners en zelfs onbekenden is mijn bijdrage 4265 euro!!! Enkel door de steun van iedereen is dit mogelijk geweest. DANK JE WEL!!!

Hiervoor heb ik volgende mensen nog niet persoonlijk bedankt: Barbara en Lieve Blomme, Jody en Steve, Vera De Caluwe, Petra Premereur, Dirk Verween, Fam. Tack Filip, Inge en Yves Van Heule-Van Der Fraenen en de firma Versys.

Om met eigen ogen te kunnen waarnemen waar de centen aan besteed worden is voor mij een enorme meerwaarde waardoor deze ervaring zich onderscheidt van alle andere! En ik kan jullie verzekeren jullie centen worden goed besteed. Meer details later bij mijn uitgebreid verslag.

Lieve Van Elsen en haar familie hebben ons de kans gegeven om Trias en Ecuador te leren kennen vanop de eerste rij: door hun familiale gastvrijheid, uitgebreide informatie, antwoord op onze vele vragen,…

En dan de andere uitdaging: de beklimmingen. Jammer genoeg heb ik de laatste top niet gehaald maar de bergen, de grote hoogtes, het mountainbiken, de ervaringen in de berghut,  de kou, de extreme wind, ons zelf tegenkomen, de wolven, de vos, de kolibries, de prachtige sterrenhemel, het eten van cavia, de vriendschap,... Dit alles zorgde voor een unieke ervaring om nooit te vergeten.

Dank je wel aan iedereen voor de steun en wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten